logo
Jak sestavit marketingový rozpočet pro malé a střední firmy v B2B sektoru

Tento článek vás provede jednotlivými kroky, jak efektivně sestavit rozpočet, který bude podporovat obchodní cíle vaší firmy. Ukáže vám, jak rozložit náklady, které aktivity upřednostnit a kde případně ušetřit, abyste dosáhli maximální návratnosti svých investic.

cover
Úroveň
Začátečník
Doporučený čas
5 min
Ke stažení

O autorovi

Markéta Karman

Markéta Karman

Zakladatelka / B2B marketingová poradkyně

Ing. Markéta Karman

Komentáře

Přihlaste se, abyste mohli ohodnotit manuál nebo přidat komentář.

Zatím žádné komentáře.

zkuste naše další služby

Manuály a nástroje

Usnadněte si práci díky jednoduchým a srozumitelným návodům a radám. Přinášíme i tipy na nástroje, které vám ušetří hromadu času.⁠

Pokračovat

Konzultace na míru

Poraďte se s odborníky, čelte svým výzvám společně s mentorem nebo nahlédněte pod ruce dalším podnikatelům.

Pokračovat

Akce

Zúčastněte se akcí osobně nebo online. Připojte se k nám a objevte inspiraci, znalosti a nové příležitosti pro růst vašeho podniku.

Pokračovat