logo
4 způsoby, jak prodávat pomocí obsahu – případová studie

Jak může pomocí obsahu prodávat i malý podnik? Které aktivity v rámci obsahového marketingu fungují nejlépe a můžete je dělat i vy? V této případové studii představím několik způsobů a komunikačních kanálů, díky kterým rosteme v počtu sledujících i prodejů kurzů.

cover
Úroveň
Středně pokročilý
Doporučený čas
6 min

O autorovi

Adéla Bolváriová

Adéla Bolváriová

Zakladatelka / Copywriterka

Adéla Bolváriová

Komentáře

Přihlaste se, abyste mohli ohodnotit manuál nebo přidat komentář.

Zatím žádné komentáře.

zkuste naše další služby

Manuály a nástroje

Usnadněte si práci díky jednoduchým a srozumitelným návodům a radám. Přinášíme i tipy na nástroje, které vám ušetří hromadu času.⁠

Pokračovat

Konzultace na míru

Poraďte se s odborníky, čelte svým výzvám společně s mentorem nebo nahlédněte pod ruce dalším podnikatelům.

Pokračovat

Akce

Zúčastněte se akcí osobně nebo online. Připojte se k nám a objevte inspiraci, znalosti a nové příležitosti pro růst vašeho podniku.

Pokračovat